گروه سیاسی: محسن رضایی تأکید کرد: کارآمدی بدون اصول‌گرایی ما را به انحراف می‌کشاند و اصولگرایی بدون کارآمدی هویت و پیشرفت نظام را زیر سؤال می‌برد، جامعه امروز ایران تنها به اصولگرایی کارآمد نیاز دارد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جمع ستاد امور روحانیون ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی‌سخن می‌گفت، افزود:  کشور ما به کسانی نیاز دارد که در اوج اصولگرایی، کارآمد نیز باشند و به عبارت دیگر، امروز ما هم نماز‌شب‌خوان می‌خواهیم و هم به صف‌شکنانی نیاز داریم که در خط مقدم، مشکلات مردم را حل کنند.
وی شرایط حساس ایران را باعث هدفمند‌تر شدن انتخابات خواند و افزود:  انقلاب ما به برکت خون شهدا و مجاهدت علما، مراحل حساسی را پشت سر گذاشته است و علیرغم تمام کارشکنی‌های بیرونی نظیر استکبار جهانی و نیز فعالیت مغرضان و حسودان داخلی، به شرایط مهمی‌در منطقه و جهان دست یافته است که باید با حضور در صحنه‌های سیاسی کشور، این موقعیت را تثبیت و آن را توسعه دهد.
رضایی مردم و مسئولان را برای حرکت به سوی توسعه ملی موثر دانست و گفت:  این انقلاب با بازکردن دست و پای مردم ایران، باعث ایجاد یک حرکت گسترده و رو به جلو شده و باعث می‌شود حتی تهدیدهای بیرونی شکل تازه‌ای به خود بگیرد. وی حفظ ارکان نظام جمهوری اسلامی‌ایران و کارآمدشدن این ارکان را دو اصل اساسی در توسعه فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی‌ایران دانست و تأکید کرد:  طبق بیانات مقام معظم رهبری باید کارآمدی و سرعت در رسیدن به قله‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی به مهمترین اهداف این نظام و مسئولان تبدیل شود.
کد خبر 10045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز